Kim De Graeve, financieel strateeg

Gepubliceerd op 25 september 2023 om 14:02
vrijheid achter de deur

Afgelopen zomer ben ik via Instagram Kim De Graeve gaan volgen. Interessante dame die vertelt over hoe zij financieel onafhankelijk is geworden binnen twee jaar voor haar 33ste verjaardag. Ik lees voornamelijk haar posts en stories op Instagram plus ontvang ik haar nieuwsbrieven. Ik las over een boek dat ze heeft geschreven en ik ben gek op boeken, dus ik heb haar boek 'Freedom Unlocked' meteen besteld. Omdat ik het boek had aangeschaft kon ik gratis deelnemen aan haar live workshop 'launch your dreams' t.w.v. €555.

Launch your dreams

Deze workshop bestond uit het volgende:

Dag 1: Stoom jezelf klaar voor waanzinnig succes.

Dag 2: In supertempo je vrijheidskillers tackelen door je grenzen genadeloos te stellen.

Dag 3: Zet je grootste geldblokkades om in goud.

Dag 4: Hoe je met jouw talent gigantisch veel geld kunt verdienen.

Dag 5: Q&A sessie

Note: Ik heb hierover een aparte blog geschreven. Deze lees je hier.

Schijt aan de ratrace

Doordat ik mezelf had opgegeven voor 'launch your dreams' kreeg ik ook een mail om gratis mee te doen aan de driedaagse 'schijt aan de ratrace' + vierde dag bonus 'vind je supertalent'. Daar heb ik me meteen voor opgegeven. Meer info daarover in een andere blog van mij.

Financieel vrije mindset

Onderaan de pagina van de "geheime" podcast van Kim stond een 'meer informatie' knop waarmee je dagelijks (behalve in het weekend) een korte audio opname, van max 10 min. van Kim, kon krijgen die je vanaf dag 1 helpt bouwen aan jouw ideale leven + ontving je een concreet en duidelijk, online werkboek met opdrachten/oefeningen. Als je daar op klikte ging je door naar een pagina waarop staat dat je kunt meedoen voor €10 ipv €40 ex. BTW (niet gedaan).

Note: Doordat ik onderstaand boekenpakket had aangeschaft kreeg ik een mail in mijn inbox met als aanhef 'je eerste opdracht'. Er zat een werkboek 'train je financieel vrije mindset' bij en een korte audio. Ik wilde hierover een aparte blog schrijven, maar ontving maar één mail en daarna stopte het.

5/10/25/50 Boeken

Kim had een slimme actie bedacht namelijk; Koop meerdere 'Freedom Unlocked' boeken en ontvang gave extra's. Ik had mijn boek al besteld, dus wat moet ik met 5 of meer extra boeken? Uitdelen en/of weggeven? Ik heb het boek nog niet eens gelezen. Ik wil wel weten wat ik dan uitdeel of weggeef. Toch triggerde deze actie mij, omdat je er een ticket voor een event bij kon krijgen. Ik dacht: "Oké, ik weet nog niet wat ik met 5 extra boeken moet doen, maar naar dat event wil ik eigenlijk wel. Voor een event van 18.00 tot 23.00 uur wat schijnbaar een 'echt vet feest' gaat worden wilde ik wel €125 betalen. Dus ja, ik heb 5 boeken gekocht".

Wat ik voor die 5 boeken aan extra's kreeg was: Een ticket voor het event op 16 oktober 2023, preview van het allereerste hoofdstuk, training 'schijt aan de ratrace' alsook de gratis bonustraining 'ontdek je supertalent',
​d
e 15 daagse training 'Train je financieel vrije mindset' en de training Launch your dreams.

Geen boekevent, maar een feest

Op maandagavond 16 oktober 2023 organiseerde Kim met haar team in de rooftop bar bij Van der Valk Gent een feest. Ik denk dat we ongeveer met 100 mensen waren. Kim startte met een openingsspeech en later op de avond volgde nog een dankbaarheidsoefening en een speech/voordracht die eindigde met uitleg over de mineraalstenen die we hadden gekregen bij de entree. Voor een aantal van ons lagen er enveloppen klaar met een uitgebreid verhaal en de afsluitende vraag: "Kom een traject bij me volgen". Ook werd er heel veel gefilmd en gefotografeerd.

Er was voldoende gelegenheid om te netwerken en nieuwe mensen te leren kennen. Gratis hapjes en drankjes. DJ Manu maakte het feest helemaal af en de glitter jurken van Kim waren ook tof om te zien. Er was een mogelijkheid om jezelf te laten filmen door een 360 graden draaiende camera terwijl je op een ronde verhoging stond. Ik moet zeggen: "Het resultaat was super tof".

Het eerste wat ze altijd bij mij thuis vragen is: "Heb je er wat aan gehad". Tja, dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf wat je doet tijdens zo'n avond en welke info je onthoudt. Ik vond het leuk om Kim eens van dichtbij te zien en hoe iedereen zich zo aangetrokken voelt tot haar als ondernemer / financieel strateeg. Dus 'ja' het was het waard om 2x 2u15min in de auto te zitten, vrij te vragen op het werk en een hotel te boeken. Ik heb net even grof uitgerekend wat het mij gekost heeft en ik kwam uit op €411 (mmmm... toch best veel ...)

Note: Lees mijn Instagram post voor nog meer weetjes over deze avond.